23 Ιαν 2010

Πολεοδομία Πύργου Ηλείας: Πρότυπο Διαφθοράς και Αυθαιρεσίας?

Με τί ασχολείται η πολεοδομία Πύργου; 
Μήπως με τα 30.000 αυθαίρετα που έχουν καταστρέψει την πανέμορφη παραλιακή ζώνη της Ηλείας; 
Ή με το πως θα εξυπηρετήσει τα μικροκομματικά συμφέροντα των κομματόσκυλων (υπαλλήλων) της Νομαρχίας ;
Ποιος είπε πως τις Δημόσιες Υπηρεσίες τις διοικούν οι προϊστάμενοι και όχι οι κλητήρες και οι οδηγοί που είναι ανώτεροι λόγω της κομματικής τους ιεραρχικής θέσης.

Δυστυχώς η αλαζονεία της εξουσίας, τους δίνει το δικαίωμα χωρίς κανένα έλεος χωρίς έλεγχο και πολλές διατυπώσεις να ρίχνουν το τσεκούρι στους κομματικούς αντιπάλους. Να χαρακτηρίζουν το σιδερένιο παλούκι της οριοθέτησης, που καρφώθηκε με τη βοήθεια μιας πέτρας τεχνικό οικοδόμημα και να ζητάνε πολεοδομική άδεια.
 Αρκεί να μην δυσαρεστήσουν το κομματόσκυλο που με μέσον έγινε οδηγός διώρησε τον εαυτό του, όλη του την οικογένεια όλα του τα ανίψια μέχρι τέταρτου βαθμού και ήταν αυτός που έκανε την ψευδή καταγγελία.
Τι και αν ο παθών διαμαρτύρεται στο προϊστάμενο  εγγράφως, για τις παρατυπίες και για τις ασύστολες κατηγορίες. Όλα τα έγραφα του, συναντάνε τον κάλαθο των αχρήστων.
Τελευταία Ενημέρωση 18 Φεβρ, 2011
Ο ακατονόμαστος προϊστάμενος αυτής της πολεοδομίας ενώ η επιτροπή αυθαιρέτων έκρινε εμένα τον παθόντα αθώο. Αυτός επιμένει, και έστειλε το πρόστιμο του αυθαιρέτου αξίας 3,5 Ευρώ στην Εφορία προς είσπραξη. Και η Εφορία δεν μπορεί να θεωρήσει πρόστιμο μικρότερο των 500 Ευρώ. Έτσι η Εφορία απαιτεί από τον παθόντα την εισπραξή του. 
Αυτοί είναι οι υπάλληλοι του Ελληνικού Κράτους. Του κράτους της διαφάνειας και αξιοκρατίας του κ. Παπανδρέου.
ΚΑΜΑΡΏΣΤΕ ΤΟΥΣ
Για τους παχυλούς μισθούς αυτών των κυρίων πρέπει ο φορολογούμενος να κάνει το σκατό του παξιμάδι όπως λέει η λαϊκή παροιμία.

Παραθέτω ανοικτή επιστολή προς τον προϊστάμενο της Πολεοδομίας Πύργου Ηλείας

Κακούρης Δημήτριος                                                                              Χαραλάμπους                                                             Κατ. Μακρύ Γιαλού Σητείας        
        Προς Κον Προϊστάμενο Πολεοδομίας  Τ.Π & Π.Ε Πύργου Ηλείας   
 Πύργος 22 Ιανουαρίου 2010.


ΑΙΤΗΣΗ - ΕΡΩΤΗΣΗ
Σχετικά: 1. Έκθεση αυθαιρέτου  σας Αρ Πρ.1154 από 6/06/08
                 2. Καταγγελία μου Αρ Πρ.4454 από 26/06/08

Κύριε Προϊστάμενε της Πολεοδομίας Πύργου
Αν δεν καταλάβατε καλά, με τις παραπάνω σχετικές επιστολές μου σας κατήγγειλα τους υπάλληλους της Νομαρχίας Ηλείας,  Θεοδωρακόπουλο Παναγιώτη και Κωνσταντάκο  Κων/νο (καταγγέλλοντα έχοντα ίδιον συμφέρον) ενεργώντας δολίως, χρησιμοποίησαν παράνομα και αυθαίρετα την εξουσία που τους δίνει η πολιτεία,  με σκοπό να με βλάψουν οικονομικά και ηθικά. Επίσης σας ζήτησα να ελέγξετε  την αλήθεια των αναφερομένων μου και να μου απαντήσετε για τις ενέργειες σας.
Σαν Έλληνας πολίτης, σας καλώ για άλλη μία ακόμη φορά στο όνομα της διαφάνειας και της αξιοπιστίας του Ελληνικού Δημοσίου να μου απαντήσετε:
α) Γιατί  ενώ στην δική σας έκθεση του υποτιθέμενου αυθαιρέτου, δηλώνετε ότι δεν βρίσκεται στα όρια της ιδιοκτησίας μου, κατηγορείτε εμένα και όχι τον δηλούμενο ώς ιδιοκτήτη.
β) Πώς είναι δυνατόν να κατηγορείτε κάποιον, ότι κατασκεύασε τεχνικό έργο που να απαιτεί πολεοδομική άδεια, όταν η αξία του αυθαιρέτου σύμφωνα με την εκθεσή σας είναι 3,50 (τριάμισι) Ευρώ. Πιθανολογώ πρόκειται για Ελληνικό θαύμα.
  γ) Γιατί αγνοείτε τους νόμους του Ελληνικού κράτους, που ορίζουν ότι για την οριοθέτηση οικοπέδου, δεν απαιτείται  οικοδομική άδεια (στη  περίπτωση, δεν χρησιμοποιήθηκε κανένα οικοδομικό υλικό, πέραν αυτού του ίδιου του πασσάλου).
δ) Tι ενέργειες έχετε κάνει εναντίον των παραπάνω κυρίων, και για τον έλεγχο όσων έγγραφα σας κατήγγειλα ενάμισι χρόνο μετά, και γιατί με αγνοείτε και δεν έχετε απαντήσει σε καμία των επιστολών διαμαρτυρίας μου, Μήπως τις πετάξατε στα σκουπίδια, επειδή δεν είμαι μεγαλοστέλεχος του ΠΑΣΟΚ όπως ο καταγγέλλοντας με.
ε) Γιατί πρέπει να μου στοιχίσει 5.000 Ευρώ, ταλαιπωρία, έξοδα σε δικηγόρους και σε ταξίδια, ποινικά δικαστήρια, για να αποδείξω στο Ελληνικό Κράτος ότι δεν είμαι ελέφαντας.
 ζ) γιατί εσείς εξακολουθείτε να με διώκεται Διοικητικά και Ποινικά για κάτι που δεν  έχω ποτέ κατασκευάσει.
Επειδή δε θεωρώ οι ενέργειές, αγνοήσεως εγγράφων  αιτημάτων των πολιτών,  εκθέτουν την Υπηρεσία σας, και δυσφημίζουν την αξιοπιστία και διαφάνεια του Ελληνικού Κράτους, σας καλώ να σταματήσετε κάθε δίωξη εις βάρος μου και να ζητήσετε συγνώμη για την μέχρι τώρα ταλαιπωρία και ζημία μου. Σας πληροφορώ δε επειδή έχω αγανακτήσει από άδικη και άνομη  συμπεριφορά σας απεναντί μου θα προχωρήσω στη δημοσιοποίηση της παραπάνω επιστολής μου.
Λυπούμαι ειλικρινά γιατί γεννήθηκα και είμαι υποχρεωμένος να ζήσω σε τέτοιο κράτος.
 Σας επισυνάπτω δε φωτογραφία των πασσάλων, όπου ζητάτε πολεοδομική άδεια.                                                
                                                                                         Ο αιτών
    Υ.Σ. Προς τους αναγνώστες του μπλόκ.
Τα συμπεράσματα δικά σας. 
Παρακαλώ τα σχόλιά σας.  
      
               Δείτε σχετικά έγραφα PDF ΕΔΩ                                               

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι λετρίνες οι Λετρίνοι και ο Πύργος Ηλείας.

  Οι Λετρίνοι   Ήταν μια αρχαία πόλη κοντά στην πόλη του Πύργου. Είχε πάρει ακριβώς το όνομά της, από την ύπαρξη  εκεί πληθώρας δημοσίων απο...